Ik ben (eindelijk) weer thuis!

Daar ben ik weer! Na een heerlijke vakantie bij mijn zusje in Curaçao ben ik weer aangekomen in ons koude landje. Ik heb een heerlijke tijd gehad. Zo hebben we talloze prachtige strandjes bezocht (zoals degene op de foto), met schildpadden (en kwallen – helaas) gezwommen, heb ik twee boeken uitgelezen en heel veel geNetflixt (Curaçao heeft Supernatural op Netflix!), zijn mijn zusje en ik door zo’n beetje heel Curaçao gereden (waarbij mijn zusje vakkundig alle enorme kuilen in de weg wist te ontwijken) en hebben we het vooral heel gezellig gehad! Toch ben ik blij dat ik weer thuis ben, want zo geweldig als de vakantie begon, zo rampzalig was de terugreis.

Met mijn ingepakte koffer en iemand die ik via mijn zusje op Curaçao had ontmoet stond ik op het vliegveld. Om vijf uur (dat is tien uur ’s avonds in Nederland) vlogen we weer richting Nederland – tenminste, dat was de bedoeling. Een uur nadat we opgestegen waren, werd ons namelijk verteld dat de reis afgebroken zou worden. Er was een grote vogel in de linkermotor gevlogen en de schade was te erg om door te kunnen vliegen. Eerst moesten we echter nog kerosine kwijtraken omdat het vliegtuig op dat moment te zwaar was om te kunnen landen. Twee uur nadat we vertrokken, stonden we dus weer op hetzelfde vliegveld.

En dat was pas het begin van alle ellende, want de schade aan de motor was dusdanig heftig dat we ook de tweede keer dat we op het vliegveld kwamen te horen kregen dat we toch niet konden vliegen. Pas bij de derde vliegpoging, op zondagavond, konden we naar huis – mét een nieuw vliegtuig. Doodmoe (maar dolgelukkig) kwam ik vanochtend dan eindelijk aan op Schiphol. Vanaf nu ben ik dus eindelijk weer terug én in staat om weer lekker te gaan bloggen. Ik heb er zin in! Woensdag komt het eerste artikel online. Voor nu nog een paar zomerse foto’s om deze koude winterdagen in Nederland iets te verzachten :).

Volg Infinite Stories: Bloglovin'InstagramFacebookTwitterGoodreads

2 gedachten over “Ik ben (eindelijk) weer thuis!